Aliağa Belediyesi'nde 4 memura sürgün!

Aliağa Belediyesi'nde yaşanan işçi kıyımı devam ediyor.

31 Mart yerel seçimlerinden sonra çoğu DİSK üyesi olan 179 işçi işten çıkarılmıştı. Çıkarılan işçilerin protesto eylemleri Aliağa’da sürerken bu kez de 4 Tüm-Bel-Sen üyesi memur Çankırı’ya sürüldü.

Çevre Mühendisi Cihan Malhatun, Sosyal Çalışmacı Zeki Küçükakyüz, Sağlık Memuru Kenan Taşkın ve Şef Barış Emiral Çankırı’ya sürülürken, yaşanan gelişmelere ise KESK’e bağlı Tüm-Bel-Sen sert tepki gösterdi. Tüm-Bel-Sen tarafından yapılan açıklamada yaşananların faşizan bir saldırı olduğunun altı çizilerek: “Sendika olarak böylesi aleni yaşanan saldırıya karşı duyarsız kalmayacağımızı, hukuksal alanda yapacaklarımızın yanında bu faşizan saldırıyı her alanda teşhir etmeye devam edeceğimizi bildiririz” dedi.