Başkan İsmail Uygur hakaret davasından beraat etti
Torbalı Belediye Başkanı İsmail Uygur hakkında devir teslim töreninde söylediği sözlerden dolayı İçişleri Bakanlığı tarafından soruşturma başlatılmıştı.
Başkan Uygur’un bazı ifadelerinden dolayı Cumhurbaşkanı Erdoğan’a hakaret ettiği iddiası ile açılan davada karar verildi.
4 yıl hapis istemiyle açılan davada Uygur bugün görülen duruşmanın sonunda beraat etti.