Başkan Uzun Muğla'da temaslarda bulundu

Narlıdere Belediye Başkanı Erman Uzun Kıyı Ege Belediyeler Birliği Ocak ayı Encümen Toplantısı için Muğla'ya gitti.

Kıyı Ege Belediyeler Birliği Ocak ayı Encümen Toplantısı Bolu'daki otel yangınında yitirdiğimiz 76 canı anarak başladı.

"YAŞAM KALİTESİ ARTACAK"

Toplantıya ilişkin açıklamalarda bulunan Başkan Erman Uzun: "Kıyı Ege Belediyeler Birliği Ocak ayı Encümen Toplantısı için Muğla'dayız. Muğla Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Ahmet Aras'ın başkanlığında gerçekleştirdiğimiz ve #Bolu'da yitirdiğimiz 76 canımızı anarak başladığımız encümen toplantısında kentlerimizin geleceğini, yerel ekonomiyi güçlendirecek projeleri ve halkımızın yaşam kalitesini artıracak adımları konuştuk. Ayrıca, toplantımız vesilesiyle Muğla’nın tarihi yapılarını ziyaret etme fırsatı bulduk, esnafımızla ve vatandaşlarımızla bol bol sohbet ettik. Birlikten doğan gücümüz ve dayanışma ruhumuzla kentlerimizi daha aydınlık yarınlara taşımak için çalışmaya devam ediyoruz" dedi.