Selçuk adayı Filiz Sengel, seçim çalışmalarına tam gaz devam ediyor
CHP'nin Selçuk adayı Filiz Ceritoğlu Sengel, seçim çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor.
Genç-yaşlı, kadın-erkek demeden her vatandaşın kapısını çalan Filiz Sengel, sorunları dinliyor, talep ve önerileri de not alıyor. Seçim çalışmalarına hız kesmeden devam eden Sengel’e bugün CHP İzmir eski Milletvekili Musa Çam, destek için Sengel ile birlikte Selçuk'ta sahaya indi.
Sosyal medya hesabından paylaşan Sengel; “İzmir eski milletvekili Sayın Musa Çam, Selçukluları özlediğini söyleyerek çalışmalarımıza katıldı. Güler yüzüyle herkesin sevgilisi olmayı başaran vekilimize her daim yanımızda olduğu için teşekkür ediyorum” notunu düştü.
İşte Filiz Sengel’in seçim çalışmalarından bazı kareler:
Kentimizin meşhur Cumartesi pazarının güler yüzlü esnafıyla bir araya geldik. Hem esnafımız hem alışveriş yapan hemşehrilerimiz ile birlikte kentimizin geleceği hakkında görüş bildirdik. Yağmurun bereketiyle girdiğimiz pazarımızın insanlarına söz veriyorum ki, soğukta ve sıcakta rahat edeceğimiz bir kapalı pazar yerimiz olacak. Bu meşhur pazarımız yerli ve yabancı turizmden de hak ettiği değeri alacaktır.
Sivil toplum kuruluşları kent yönetiminin bileşenleri ve birleştirici güçleridir. Biz bunun farkındayız ve birlikte "biz" olmak için bu yoldayız. Yarınların güzel olması için bizler dünden başladık çalışmaya. Yarınlarda da birlikte çalışacağız tüm sivil toplum kuruluşlarıyla ve temsilcileriyle...
Toplantıya katılan tüm temsilcilere teşekkürü bir borç bilirim.
"Bu kente bu kentin evlatları sahip çıkacaktır..."
Çarşısında büyüdüğüm kenti, birlikte el ele kol kola yönetmek için çıktık biz bu yola. Biz bu kentin esnafını eskisi gibi turizm ile turist ile buluşturmak için çıktık bu yola...
Derdimizde bir ekmeğimizde...
Aşımızda bir aşkımızda...
Güzel günler yakındır.
Atatürk'ün "Sağlam kafa sağlam vücutta bulunur " sözünü şiar edinerek kentimizin bütün spor dallarında mücadele eden gençlerimize desteğimizi esirgemeyeceğimize söz veriyorum.
Spora destek veren, sporcuyu ve gençleri yüreklendirenlerin kenti olacak Selçuk'umuz...
Barutçu Köyünün elleri, gözleri öpülesi güzel insanları. Kucak dolusu sevginize kucak dolusu sevgi ile geldim. Doğanın mükemmelliğini sunduğu Barutçu Köyümüz ve hemşehrilerim:
Nisan'dan sonra belediyenin tüm imkanlarıyla daha sık sizlerle olacağız,
Barutçu Gölümüzü bölgenin ve ülkemizin en iyi kuş gözlem yerlerinden birisi olması için uğraşacağız,
Soğukta, sıcakta, yağmurda, çamurda faydalanabileceğiniz meydan ve kapalı alanınız için çalışacağız,
Biz bize sohbetler ve geziler yapacağız,
Ve Yörük Şenliğimizi bölgenin en iyi yörük şenliği haline getireceğiz...
Size söz veriyorum.
Zeytinköy'ün güzel insanları. Baharın gelişini ilk sizlerle müjdeledik. İlginize, alakanıza ve sevginize teşekkürlerimle. Kentimizin denize en yakın noktası ve motorları maviliklere süreceğimiz en güzel noktamız. Dün olduğu gibi bugünde ve yarında sizlerle kol kola geleceği aydınlatacağız. Tarihi ve doğal zenginliklerimiz ile Zeytinköy'ümüzü bir marka yaparak siz değerli hemşehrilerim ile topyekun kalkınacağız.