31 Mart Yerel Seçimleri öncesi Cumhur İttifakı Büyükşehir adayı Hamza Dağ ve CHP Büyükşehir Adayı Cemil Tugay'ın "ulaşımda ücretsiz 90 dakika"nın geri getirileceği vaatleri sonrası Soyer'den flaş bir hamle geldi. Tunç Soyer, Büyükşehir Belediye Belediye Başkanlığı görevine ilk geldiği dönem kaldırdığı 90 dakika ücretsiz aktarma uygulamasını geri getirileceğini açıkladı. Soyer'in açıklaması şu şekilde;"Sevgili İzmirliler, size bir müjdem var.Gerçekleştirdiğimiz raylı sistem yatırımları ve aldığımız yeni otobüsler sayesinde 90 değil, 120 dakika ücretsiz aktarma için çalışmaları tamamladık.Uygulama Mart ayından itibaren başlayacak"
GÜNDEM
Yayınlanma: 17 Şubat 2024 - 19:29
90 dakika uygulamasını kaldıran Soyer'den '120 dakika' müjdesi
12 yıldır süren 90 dakika ücretsiz aktarma uygulaması İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer tarafından Ağustos 2020'de sona erdirilmişti.
GÜNDEM
17 Şubat 2024 - 19:29









