GÜNDEM
Yayınlanma: 02 Aralık 2019 - 14:43
Balçova'da Engelleri birlikte aşıyorlar
Balçova Belediye Başkanı Fatma Çalkaya, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü nedeniyle ilçede yaşayan engelli vatandaşlar ile kahvaltı yaptı. Kahvaltıda Göztepe Altyapı Koordinatörlüğü’de gençlere moral desteği verdi.
GÜNDEM
02 Aralık 2019 - 14:43
Engelli Rehabilitasyon Merkezi’nin ve Engelsiz Kafe’nin sürekli aktiviteler düzenlediğini ifade eden Fatma Çalkaya “Balçova’da tüm engeli bireyleri hayatın içine taşıyoruz. İhtiyacı olan vatandaşlarımıza akülü araç temin ediyoruz. Bu şekilde onların sokağa çıkmasını sağlıyoruz. Şimdi bir engelli nakil aracı da alarak istedikleri yerleri görmelerini sağlamaya başladık. Sportif ve sanatsal anlamda da aktivitelerimizi sürdürüyoruz” diye konuştu.
İlginizi Çekebilir











