GÜNDEM
Yayınlanma: 01 Temmuz 2019 - 12:25
Başkan Soyer, "İzmir, inovasyonun ve girişimciliğin merkezi olacak"
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer, gelecek nesillere temiz, sağlıklı ve yaşanabilir bir dünya bırakmak için hayatın her alanında yeşil teknolojilerin geliştirilmesi gerektiğini belirterek, “İnovasyon ve girişimcilik ile yeni fikirlerin buluşma ve başlangıç noktası olacağız.
GÜNDEM
01 Temmuz 2019 - 12:25

İzmir Büyükşehir Belediyesi, İzmir Kalkınma Ajansı (İZKA), Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı işbirliği ile düzenlenen GreenTech 2019 İzmir programı, Türkiye’nin yeşil teknolojiler alanındaki en seçkin girişimcilerini, kamu kurumlarının, belediyelerin, üniversitelerin, meslek odalarının, sanayi bölgelerinin ve özel sektörün temsilcileri ile buluşturdu. Değişime daha hızlı uyum sağlamak, yeni teknolojilerin sunduğu fırsatlardan erken faydalanmak, birlikte dönüşmek, birlikte hızlı büyümek, sürdürülebilirlik temasında birlikte değer yaratmak için gerçekleşen buluşmada sunulan 18 yaratıcı “yeşil teknoloji girişim fikri” büyük ilgi gördü.








