GÜNDEM
Yayınlanma: 18 Kasım 2020 - 15:43
Güncelleme: 18 Kasım 2020 - 15:45
Bergama'dan can dostlara mama
Bergama Belediyesi ve Necla-Mithat Öztüre Devlet Hastanesi arasında imzalanan protokol ile hastane yemekhanesinde arta kalan günlük yemekler, belediyenin bakım ve tedavi evinde yaşayan can dostlara mama olacak.
GÜNDEM
18 Kasım 2020 - 15:43
Güncelleme: 18 Kasım 2020 - 15:45









