YAŞAM
Yayınlanma: 21 Aralık 2018 - 11:41
Ege Üniversitesi Hastanesi'nde yangın
Ege Üniversitesi (EÜ) Hastanesi diyaliz bölümünde, henüz nedeni belirlenemeyen bir sebeple yangın çıkarken, hastalar tahliye edildi. Ekipler, yangına müdahale ediliyor.
YAŞAM
21 Aralık 2018 - 11:41
Edinilen bilgiye göre, Ege Üniversitesi Hastanesinin diyaliz bölümünde elektrik kontağından yangın çıktı. Yangın nedeniyle dumanlar acil servis bölümünü de sarınca bazı hastalar tahliye edildi. Ölen veya yaralananın olmadığı yangın hemen olay yerine gelen itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü. Tahliye edilen hastalar ise bir müddet sonra boş yataklara aktarıldı. Ege Rektörü Prof. Dr. Necdet Budak ve İzmir İl Sağlık Müdürü Bediha Salnur olay yerine gelerek bilgi aldı.
İlginizi Çekebilir










