GÜNDEM
Yayınlanma: 07 Mayıs 2019 - 13:21
"Halk Taşıt" uygulamasından 1 haftada "1 milyon 100 bin" yolcu yararlandı
İzmir Büyükşehir Belediye Başkan Tunç Soyer'in imzasını taşıyan "Halk Taşıt" projesinde ilk hafta geride kaldı.
GÜNDEM
07 Mayıs 2019 - 13:21

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer'in, refahın artırılması ve tüm kentte eşitlenmesi adına vaat ettiği projeler arasında yer alan "Halk Taşıt" uygulaması İzmirliler tarafından kısa sürede benimsendi. 29 Nisan Pazartesi başlayan otobüs, metro, tramvay, banliyö ve deniz ulaşımını kapsayan “Halk Taşıt” uygulamasının henüz ilk haftasında bile yolcu istatistiklerinde önemli hareketlenmeler yaşandı.
Uygulama sayesinde 30 gün boyunca indirimli saat dilimlerinde yolculuk yapan tam kart sahibi yolcular 90 TL, öğrenci kartı sahibi yolcular ise 54 TL tasarruf edebiliyor. 







