GÜNDEM
Yayınlanma: 27 Haziran 2019 - 16:41
Konak – Bükreş Köprüsü güçleniyor
Avrupa Birliği (AB) ile Türkiye arasında gerçekleştirilen “Şehir Eşleştirme Hibe Programı” kapsamında, Konak Belediyesi ile Bükreş Sektör 2 Belediyesi arasında yürütülen, “Demokratik Katılım Köprüleri” projesinin işbirliği protokolü imzalandı.
GÜNDEM
27 Haziran 2019 - 16:41

Romanya’dan gelen 10 kişilik heyeti makamında ağırlayan Konak Belediye Başkanı Abdül Batur, heyet başkanı ve Bükreş Sektör 2 Belediyesi Proje Birimi Müdürü Bogdan Constantin Mihăilescu ile birlikte protokole imza attı.








