İzmir Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Misket Dikmen, Devrim Şehidi Asteğmen Mustafa Fehmi Kubilay'ın 85'inci yılında anılması programına basın mensuplarının alınmama kararını kınadı. Dikmen, basın meslek örgütlerinin protesto ve girişimlerine rağmen, uzun süreden bu yana keyfi uygulandığı belirtilen akreditasyon uygulamasının çağdışı olduğunu, devletin diğer kurumlarına da virüs gibi yayıldığını söyledi. Dikmen, "Halka açık bir törenin TRT ve Anadolu Ajansı haricinde diğer medya mensuplarına kapatılmasının hiçbir gerekçesi olamaz. Bu girişim olsa olsa iktidarın yanlı ve tek taraflı haber almak istemesinin sonucudur. Engelleme girişimlerine rağmen her yıl olduğu gibi bu yıl da İzmirli gazeteciler olarak törendeki yerimizi alacağız" dedi. İGC Başkanı Misket Dikmen, yaptığı açıklamada şunları söyledi:
GÜNDEM
Yayınlanma: 20 Aralık 2015 - 20:23
Kubilay Yasağına' Gazetecilerden Tepki
İzmir Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Misket Dikmen, Devrim Şehidi Asteğmen Mustafa Fehmi Kubilay'ın 85'inci yılında anılması programına basın mensuplarının alınmama kararını kınadı.
GÜNDEM
20 Aralık 2015 - 20:23









