Her büyüyen kulübün şirketleştiğini ifade eden Tahir Şahin, "Göztepe ve Altınordu örneklerinden yola çıkıp genel kurul kararı ile şirketleşme yoluna gittik" şeklinde konuştu. Böyle bir yapılanmanın artık şart olduğunu vurgulayan Şahin, "Altyapısıyla, spor okullarıyla ve A takımın başarılı performansıyla bu karar kaçınılmaz oldu. Altınordu modeliyle özleştirdiğimiz tesislerimizde birçok sporcu faaliyet gösteriyor. Köylerimizdeki halı sahalarda çocuklarımız buralara gelmeden futbol eğitimi alıyor. Mevzuatların gereğince sadece futbolda şirketleştik. Büyüyerek yolumuza devam edeceğiz" ifadelerini kullandı
SPOR
Yayınlanma: 21 Aralık 2018 - 18:40
Menemen Belediyespor şirketleşti
Belediye Başkanı ve Kulüp Onursal Başkanı Tahir Şahin, futbolda bundan sonra Menemenspor A.Ş adıyla faaliyet göstereceklerini açıkladı.
SPOR
21 Aralık 2018 - 18:40









