Bursaspor Teknik Direktörü Hamza Hamzaoğlu, Süper Lig'de bugün deplasmandaki Torku Konyaspor maçıyla ilgili Çalışmalarımızı tamamladık. İyi durumdayız. İnşallah iyi bir başlangıç yaparız dedi.
Bursaspor kafilesi, Spor Toto Süper Lig'in 16'ıncı haftasında bugün deplasmanda oynayacağı Torku Konyaspor maçı için Konya'ya gitti.
Teknik direktör Hamza Hamzaoğlu, yaptığı açıklamada, "Çalışmalarımızı tamamladık. İyi durumdayız. İnşallah iyi bir başlangıç yaparız. Çünkü iyi başlamak önemli ama sahada yapacaklarımız benim için daha önemli. Neler yapabildiğimizi görmek istiyorum. İnşallah iyi bir sonuçla döneriz" dedi.
Kaleci Harun Tekin de maça iyi hazırlandıklarını belirterek, "Zor durumdayız bunu biliyoruz. İnşallah oradan 3 puanı alıp Bursa'ya döneceğiz" ifadelerini kullandı.
Zor bir süreçten geçtiklerini ifade eden kaptan Serdar Aziz ise "Gerçekten işimiz kolay değil. Konyaspor kendi sahasında iyi oynayan bir takım. Elimizden geleni yapacağız. Hocamız da inşallah bizim için hayırlı olur. Zaten tanıdığımız bir isim. Onun için de iyi bir başlangıç olur ve inşallah deplasmandan galibiyetle döneriz. Ardından kupa maçımız var. İlk yarıyı üçte üç yaparak kapamak istiyoruz" diye konuştu.









