POLİTİKA
Yayınlanma: 20 Şubat 2019 - 18:43
Zeybekci: "İzmir'i siz kurtaracaksınız, biz hizmet edeceğiz"
AK Parti Büyükşehir Belediye Başkan adayı Nihat Zeybekci, İzmir’in sorunlarında şikayet ederek 'kurtarın' çağrısı yapan vatandaşlara, "İzmir’i siz kurtaracaksınız, biz hizmet edeceğiz" dedi.
POLİTİKA
20 Şubat 2019 - 18:43
Yolda karşılaştığı vatandaşların "Kurtar İzmir’i artık", "Her yer kötü, çöp oluyor. Artık gelin de düzeltin buraları", "Yıllardır esnafız bu çarşının yolu yok ışığı yok hiçbir şeyi yok, bayanlar bu yolda yürüyemiyorlar hava kararınca ışık olmadığından herkes evine gidiyor" sözleri üzerine Zeybekci, “İzmir’i siz kurtaracaksınız, biz hizmet edeceğiz. Oyunuzu İzmir’e verin" yanıtını verdi.
Ayakkabıcılar Sitesi’nde esnafı dolaşan Zeybekci, burada da bir minibüs şoförünün şikayetiyle karşılaştı. Yoldan geçerken Zeybekci’yi görerek duran bir minibüs şoförü, yollardaki çukurların araçlarında yol açtığı zarardan şikayet ederek, "Başkanım gel artık kurtar bizi. Yolların hali içler acısı. Alt takım yaptırmaktan bıktık, daha yeni 7 milyar para verdim" dedi. Minibüsçünün yanına giden Zeybekci, 1 Nisan’dan sonra bu sorunların İzmir gündeminden çıkacağını söyledi.
İzmir’in yeni bir hikayeye ihtiyacının bulunduğunu belirten Zeybekci, şunları söyledi:
İlginizi Çekebilir






